Livet

Jag är så lycklig. Jag har allting som jag drömt om. En underbar blivande man som givit mig TVÅ fantastiska barn. En son och en dotter. Jag är så tacksam för det. Herregud vad glad jag är för det. Tillsammans har vi ett hus som han har renoverat själv (i stort sett) till oss. Till våran familj. Nu är vi fyra stycken. Så himla konstig känsla. Jag har en väldigt stabil utbildning som alltid kommer att ge mig ett jobb. Idag har jag även ett jobb som jag älskar och trivs hur bra som helst med :) Kan det bli bättre än såhär? 

Mina fina imorse :) Så underbart!

Igår hade vi det supermysigt med picknick och bad i Björklinge innan grillning hos mormor och morfar :)

Nakenfisen hjälper morfar och pappa att bygga en stenmur hos mormor och morfar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback