Hembesök från BVC

Idag har vi haft BVC på hembesök. När vi var med Milian på 18-månaderskontrollen hade vi fått en ny dsk som verkade väldigt gullig. Det var hon som kom idag och hon var jättebra! Hur gullig som helst och hon gick jättebra ihop med Milian. Vi vägde lilla pluttan och hon hade inte gått upp nånting i vikt. Vägde 3390 gram. Dsk Anna sa att det inte var någon fara eftersom hon inte heller hade gått ner nånting. Om 9 dagar ska vi tillbaka och hoppas då att amningen har kommit igång bättre och att hon lagt på sig lite. 

Milian och Tobias är iväg och köper en tvättmaskin just nu. Jag passar på att vila efter ännu en tuff förmiddag med strulig amning. Natten gick dock superbra! Anna sa att det kunde ta upp till 2 månader (😩) innan brösten är helt inställda på hur mycket dom ska producera. Jag vill så gärna att det ska fungera så nu ska jag låta henne äta ännu oftare. Hon får inte sova mer än 3 timmar i streck tyckte Anna. 


Mina fina killar. Jag är så stolt 💙 

Min fina dotter 💜


En annan del av alla fina kläder vi fått till Lill-sessan 😍


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback