Fullständiga namnet

Nu har vi bestämt vad hennes fullständiga namn blir. Junelle Livia Berlin. Junelle är endast ett vackert namn som vi båda två har fastnat för och tyckte att det passade bra på våran dotter. Det var inte helt klart innan hon kom men det växte fram efter några dagar. Namnet Livia har stått högst upp på min lista sedan Milian låg i magen men Tobias har aldrig riktigt gillat det till 100%. Så jag frågade honom om jag kunde få välja vad hon skulle heta mer än Junelle och det fick jag :) Så då blev det Livia. Nu är det endast jag i våran familj som inte heter Berlin. Undra hur länge det ska vara så? 



Postat av: Linn

Fina namn :) har också alltid älskat namnet Livia :) var ett av de namnen som dök upp i tankarna när Ebba föddes

Svar: Ja, visst är det fint 😍😍
Emelie Sofie Ericsson

2015-08-24 @ 13:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback