Alltså fy fan va orättvist

Idag när jag satt och snabbtittade på instagram så fastnade jag vid en bild. En fruktansvärt tragisk bild. En av tjejerna jag följt sedan hennes dotter låg i magen förlorade igår sin sambo. Han omkom i en motorcykelolycka. Från att igårmorse var världens lyckligaste blivande 2-barnsmamma till att hela världen rasar samman. Nu står hon ensam med sin lilla dotter som är några månader yngre än Milian och dessutom kommer hon få föda sin son till en värld utan en pappa. Så fruktansvärt. Jag känner inte tjejen men vi har gemensamma vänner då hon också jobbar som sjuksköterska på ackis. Jag kan inte sluta tänka på det här. Det är så otäckt. Jag önskar jag kunde ta en del av hennes sorg ifrån henne. Göra någonting för henne, även fast ingenting hjälper i denna sorg...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback