Shopping och trädgårdsfix

Igår var jag och Ronja i kista galleria och shoppade bebiskläder! Vi hittade allt och lite till. Jag konstaterade ganska snabbt att man gör av med mycket mera pengar när man vet vilket kön man väntar. Jag hade handlar ihjäl mig om jag visste, även fast vi redan har en massa kläder från Milian. Om det skulle vara en lillasyster i magen så kommer ju kostnaderna att bli ganska så mycket högre än om det skulle vara en lillebror. För de flesta av Milians kläder är i väldigt bra skick (om jag minns rätt). Jag köpte några neutrala plagg men kunde inte hålla mig ifrån att köpa ett set med 3 st bodys med blommor, spets och rosa också. Skulle ju kännas roligt att ha något sånt om det blir en flicka. Annars får jag spara eller ge bort i present :) Det blir ju babyboom i höst så någon liten tös lär ju komma till världen! Ronja hittade iaf en massa fina plagg till Leonell :) Så himla roligt att gå och shoppa med någon som har EXAKT samma smak som en själv. Vi tittade i princip på samma saker på varje butik. Superroligt! Om vi får en pojke kommer dom nog se ut som tvillingar :D 

Till bebis :)

Självklart fick Milian lite nytt också. Lindex hade 20%, perfekt :D

Idag har vi varit vid huset hela dagen. Jag och Milian har varit ute i trädgården flera timmar. Vi fick väldigt mycket gjort, Milian var så himla duktig att hjälpa till :D Vi rensade bort en massa ogräs och klippte ner buskar som vi inte ville ha kvar. Nästa steg att fundera på där är hur vi ska göra med gräsmattan. Så och odla själva eller köpa färdig? Det lutar mot att köpa färdig efter att ha pratat med grannen. Dom hade haft jättesvårt att få den att växa :(


Snart är allting rivet inne i huset 😃👍








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback