Hejdå Djäknegatan

Igår flyttade farmor in i lägenheten så numera står huset tomt. Farmor verkar vara väldigt nöjd med lägenheten. Det verkar som att hon redan trivs! Hon fick ordning på alla möbler och det mesta fixet igår. Det var lite plock idag också men annars gick allting väldigt snabbt och smidigt igår. Jag har haft en riktigt trött helg, känt mig allmänt nere och hängig. Det var välbehövligt med sol idag må jag säga! Jag hann sitta ute i ca 45 min och njuta och kände mig piggare direkt! 

Så skönt ute i solen idag!

Veckan som gått har inte bjudit på så mycket träning. Jag tror att det är därför jag känner mig helt slut. Kroppen mår verkligen dåligt av för lite träning! Det känns som att min träningstid kommer att gå åt till att åka bil fram och tillbaka till jobbet nu ist :( Efter EN DAG som pendlare kan jag redan konstatera att jag INTE är ett fan av det! Men jag ser ljuset :) 

Idag har vi varit och firat kusin Kevins 4-årsdag. Milian stormtrivdes där ute på landet bland alla traktorer, hästar, hundar och katter :)

Nu laddar vi för ännu en veckas jobb!
Godnatt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback