Halvvägs!

Nu har vi passerat halvtid även i denna graviditet. 50% avklarat och ca 50% återstår. Känns väldigt konstigt med tanke på att jag nyss blev gravid?! Jag kikade tillbaka i bloggen på när jag var halvvägs med Milian. Läskigt nog så kändes det nästan som att jag hade skrivit det inlägget NU för det stämde så bra! Jag väger exakt lika mycket nu som jag gjorde då och hade gått upp 1 kg på en vecka precis som jag hade gjort då! Sjukt ju! Nu väger jag 56,0 (i måndags 55,7) och det betyder att jag har gått upp 3 kg sedan inskrivning. Med Milian hade jag gått upp nästan 5 kg (4,7) vid samma tidpunkt. Jag tycker att det är kul att jämföra även fast man inte borde. Men ni som läser min blogg får stå ut med detta :D 

Nu är flytten i full gång! Vi småpackar lite hela tiden och försöker tömma förrådet så fort som möjligt så vi kan börja flytta hit farmors grejer. Hon har i stort sett packat klart och gjort sig av med alla saker hon ville. Så nu kommer träningen hamna i andra hand ett tag. Så himla svårt att få tiden att räcka till. Jag hoppas att jag hinner 100 pass innan midsommar. Har kommit till 58/100 hittills. Blir stressigt i juni :D

Nu ska jag fortsätta packa! Trevlig kväll :)


Äntligen är "Pappa, mamma & son" tavlan färdig 😍 Är kär!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback