Babyboooooom

Det blir verkligen babyboom i våran närhet i höst! Våran lilla bebis beräknas anlända i augusti. I september är det dags för Ronja och Tomas men även Emil och Annika! Tänk att alla 3 på företaget får barn inom 1 månad :D Sjukt! Sen i oktober är det dags för Tora att bli storasyster!!!!!!! Så himla roligt :D När Tora föddes så skojade jag och Jenny om att vi skulle försöka planera syskon samtidigt. Sånt som inte går att planera. Hur sjukt är de inte att det nu kommer skilja 2 månader mellan våra bebisar?!?! Jag är så himla glad! I dagarna fick Tobias även reda på att en av hans barndomsvänner också väntar sitt första barn i oktober. Så det blir en hel drös småttisar. 

Jag tror att det är svårt för en person som aldrig varit gravid att förstå hur exalterad men är när man väntar barn. Jag är supernyfiken på allt som har med bebisar att göra! Bebismagar, bebiskläder, ultraljud, syskon, inredning, vagnar mm. Jag är lixom beroende av att kolla på sådant konstant! Jag kan tänka mig att folk som följer mig på tex instagram tycker att det blir för mycket bilder på magar och bebisgrejer men det är mitt liv just nu. Jag älskar att dela med mig av det! Och självklart hoppas jag att dom som följer mig där gör det för att dom gillar det, inte för att störas av det. Det bästa med att ha vänner som är gravida är att kunna dela denna underbara känsla ❤️ 

Till vänster är Ronja i vecka 19 och till höger är jag i vecka 19! Vi har ganska lika magar tycker jag 😍 Jag tror att det bor en liten prinsessa i hennes mage. Om jag har rätt får vi veta om 1,5 vecka 😃 Läääängtar!



Postat av: Ronja

Så himla fantastiskt!!!! 😍
Jag vet precis vad du menar, innan var jag ganska ointresserad, nu är det allt jag har i hjärnan! 😍 man blir som lite fixerad och jag tycker det är så roligt att följa andras resa och man tycker att varje liten utveckling är så fantastisk, man vill bara dela med sig och jag kan tänka mig att folk tycker att det blir sjukt tjatigt! Fast då får dom tycka det, jag älskar såna här inlägg 😍❤️

Svar: 😍❤️👍
Emelie Sofie Ericsson

2015-04-09 @ 15:13:13
Postat av: Linn

Haha jag är också besatt av allt sånt ;-P ! Det följer väl med när man blir gravid haha! Kan inte sluta längta efter ett syskon till min lilla Ebba, men får vänta lite till :) grattis igen!

Svar: Jag förstår att du längtar! Det är världens finaste gåva att få ge sitt barn. Önskar att alla föräldrar hade den möjligheten. Men snart är det eran tur också! :)
Emelie Sofie Ericsson

2015-04-09 @ 20:24:51
URL: http://ebbasmamma.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback