Helgen

I fredags fick vi besök av en underbar människa vid namn Sofia. Hon kom tidigt på morgonen och lekte med oss innan vi gick ner på stan och käkade på tacobar. Milian fick smaka lite av varje och han älskade ju nachos! Synd att dom är så salta :( Senare på kvällen blev vi bjudna på mat hos Camilla. Hon tyckte att det passade bra eftersom Tobias har hjälpt henne så mycket med golvet. Vi fick även träffa sara :) 

Igår fick vi finbesök från Åsbo. Milians faster Hanna och kusinerna. Jättejätteroligt verkligen! Milian tyckte att det var sååå roligt med Kevin. Tomas och Ronja kom också förbi och umgicks med oss. Det var ju kulturnatten igår så vi gick ner på stan och käkade senare. Tanken var att vi skulle äta på plock men det fanns ju inga barnstolar så det räckte till oss :( Så vi gick till burgers and beers istället. Och med oss hade vi en liten bråkstake. Så det blev i princip att stressa i sig maten och gå hem igen. Iaf så var det väldigt goda hamburgare :) 

Idag har jag jobbat (:D) och sen har vi röstat. Milian och Tobias har haft jätteroligt och mysigt tillsammans. Det känns så himla bra. Det är så himla roligt att få bilder på Milian när jag är borta. Blir så otroligt glad och stolt när jag ser att han mår bra och har kul med sin pappa. Jag är så lycklig <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback