Helgen

I onsdagskväll blev lilla familjen magsjuka och var utmattade ända till lördag. På lördagen kände vi oss tillräckligt pigga för att åka iväg på barnloppisen i Storvreta. Herregud va med folk det var! Jag, mamma och Hanna Wollert gick lösa därinne medans Eva och Tobias tog en barnvagnspromenad med småttingarna. Vi hittade väldigt mycket leksaker till Milian och köpte även ett vind/vattentätt ställ som blir perfekt nu när det är lite kyligare på morgnarna. Jag köpte även en gunghäst som jag ska måla och fixa till Milians 1-årsdag :D Resten av lördagen spenderades i Björklinge med lek och middag!

I söndags jobbade jag en a-tur medans Milian var med sin pappa fram till ca 13. Då kom mormor och tog över så att pappsen kunde åka iväg på sitt andra jobb: coachningen :) Det känns så roligt att jobba litegrann igen och det blir så mycket roligare när jag vet att Milian har det bra utan mig. Finns nog inget bättre än att titta på telefonen på rasten när man har fått ett sms hemifrån: 


Moster Camilla kom också förbi under dagen och stannade till kvällen och käkade middag med oss :) Milian somnade redan 18.15! Han är jättesnorig och lite halvhängig så det har sovits ganska dåligt de senaste nätterna. Hoppas verkligen att han piggar på sig för dagarna blir sååå långa när vi inte kan gå iväg och leka med andra :( 

Igår var det en fantastiskt dag och det verkar det bli idag med. Det är underbart att mammajobba sånna här dagar även fast mini är krasslig. 

Morgonpromenaden igår :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback