FÖRSTA STEGEN

Igår, PÅ MIN FÖDELSEDAG, tog M sina första steg. Jag och Tobias blev så glada att vi skrek till varandra så Milian blev rädd och ledsen. Stackarn. Han gar tagit 2 steg idag också. Nu ställer han sig från sittandes helt obehindrat och vill göra det HELA tiden. Han har nog ställt sig upp ca 30 gånger idag. Jag tror att han går innan han blir 11 månader. Kanske. 

Idag har vi varit på BVC på läkarundersökning. Helt meningslös måste jag säga. Han pratade lite med oss, tittade på hans fötter och huvud men sen inte mycket mer. Han tyckte iaf att ingenting behövdes göras så vi skulle träffas vid 18 månader igen. Precis som jag befarade. Jag passade på att väga honom när vi ändå var där och han vägde nu 9470 gram :) 


Jag fyllde ju 24 år igår och fick en ny sufflett av Milian och Tobias. Eftersom att det plötsligt blev svinkallt ute så passade jag på att byta direkt och satte på åkpåsen! Är så galet nöjd :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback