För ovanlighetens skull :)

Ikväll har jag gjort något väldigt ovanligt. Nämligen klippt håret. Det känns otroligt nog väldigt bra. Känns så skönt att ha Ronja som förstår min skräck :D Hon gjorde ett kanonjobb och jag är väldigt nöjd! Bästa frisören :D 

Idag fick jag min andra födelsedagspresent av Tobias och Milian. Jag är så GALET glad! Snyggaste skötväskan som finns som jag har suktat efter i flera månader! Nu hänger den äntligen på buggan :) Tack min älskade lilla familj ❤️ 

To die for 💕 

I måndags hade vi besök av en saknad vän. Den bästa vännen som finns. Sofia. Snart ska hon åka iväg och vara på resande fot i två månader. Hoppas vi hinner ses igen innan ❤️

Postat av: Mimmi

Åh vilken fiiiin väska! Vart kommer den ifrån? :)

Svar: Den är från elodie details :)
Emelie Sofie Ericsson

2014-09-04 @ 08:22:09
Postat av: Sofia Jonsson

ååh gumman <3 ja självklart ska vi göra det!! Jag saknar dig redan! Jag sitter just nu och försöker få en förståelse för kursens upplägg.. Skriver ut massa och donar, jag ringer senare, du är BÄST <3

Svar: ❤️
Emelie Sofie Ericsson

2014-09-04 @ 16:05:12
Postat av: Anonym

Skönt att det känns bra 😘👍 och vilken fin väska!!! 😍 vi ses imorgon <3

Svar: Tack ❤️
Emelie Sofie Ericsson

2014-09-04 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback