Sjukstuga

Vi har haft en tung vecka med en snorig och hostig son. Det har inte blivit mycket gjort hemma. Milian är inne i en riktigt jobbig period. Jag vet inte om det är 1-årstrotsen som knackar på för herregud va han är envis och bestämd! Så fort han inte får som han vill börjar han gråta och skrika. Puuuh. Och så är han sjuk på det. Det är inte alltid lätt må jag säga! Men så fort han gör någonting roligt och skrattar så glömmer man det jobbiga. Tur det! 

Imorgon är det dags för halloweenfest i Björklinge. Jag är 99% säker på min utklädnad. Jag ska inte vara läskig som alla andra. Får se om det blir bra annars kanske jag ändrar mig i sista sekund :) Trevlig alla helgona helg!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback