Helgen :)

I fredags på eftermiddagen åkte jag och lämnade Milian i Björklinge hos mormor och morfar. När jag kom hem var Tobias redan hemma så då blev det storstädning i lägenheten och i/på bilen! När vi var färdiga gick vi ner på stan och tog varsitt glas innan vi fick vidare till kött kök och bar. Jag hade nästan glömt bort det, men vilken matorgasm! Så sjukt bra kött och allting annat. Vi provade varsin förrätt för första gången och dom var också gudomliga. Sen gick vi hem och bara hade det mysigt innan vi somnade (runt 23). Vi vaknade 08.30 UTVILADE! Så himla skönt även fast jag började böla så fort jag vaknade. Saknade prinsen så himla mycket. Den mysiga frukosten (som vi tänkt) förvandlades till stress iväg och hämta hem honom. Vi var i Björklinge innan 10.  Milian hade gråtit ett bra tag vid läggningen och ropat "mamamamama" men annars hade det gått jättebra. Han är inte lätt att lägga nu för tiden så vore ju konstigt om läggningen skulle ha gått helt utan problem.

Sen fortsatte dagen i Söderfors hos farmor och Håkan. Där bjöds det på väldigt god mat och jättegod tårta. Vi var hemma igen runt 18-tiden och då kom moster Camilla förbi och snackade skit med oss. 

Idag har vi varit på vintermarknad i ulva kvarn. Den var faktiskt ganska dålig men det är ju mysigt att bara gå runt där ute. Sen har vi även hunnit med 2 husvisningar i Björklinge. Längtar såååå mycket efter hus nu. Vi blev kvar i Björklinge medan Tobias var iväg på match. Nu ikväll har vi bara legat och slappat framför tvn. PERFEKT HELG! 

Nu ska vi ladda med sömn inför ännu en vecka med full fart. Godnatt :) 






Trackback