1-årsdagen!

"Idag är absolut ingen vanlig dag för idag är det mitt första barns första födelsedag. Det är stort, väldigt stort. Det är inte bara mitt barn utan även mitt liv, mitt allt, min kärlek och framförallt min stolthet. När han föddes tjatades det väldigt mycket om att njuta av tiden för att den går så fort. Och ja, tiden gick fort. Och jag njuter fortfarande. Det har inte varit ett enkelt år men jag hade aldrig kunnat njuta mer än vad jag gjort. Med en tår i ögat vill jag säga att jag aldrig ska sluta njuta av att få vara mamma till Milian" 💙

Igår var det ett år sedan Milian föddes. Jag minns dagen som igår och tänker på den varje dag så jag aldrig ska glömma den. Jag vill minnas allt in i minsta detalj. Det var så häftigt. Jag gråter när jag skriver det här för jag blir så lycklig av tanken. Samtidigt sorgsen för att det gått så fort. 

Milian fick iaf välja vad vi skulle göra så då blev det Leos lekland HELA DAGEN. Det var mycket roligt :D När vi kom hem från Leos kom mormor, morfar, mostrarna och Sara! Vi blev även överraskade av grannarna som kom över med en present. Så gulligt av dom :) Jag tror helt klart att Milian är nöjd med sin första födelsedag. Han fick massa roliga leksaker även fast kalaset är på lördag.

Gunghästen som vi har målat och fixat till honom fick han! Det verkar som han gillar den, tyvärr är den lite för hög så han inte riktigt kommer upp. Men snart så! 

Chokladpudding och paket till frukost!



Fick en tågbana som var intressant i 2 minuter!

På Leos :D

Pannkakslunch :)

Jag slängde ihop en tårta kvällen innan som blev långt ifrån vacker. Han skulle ju ändå bara kladda med den så det kändes som att det kvittade.

Den var god iaf ;)

Milian fick en dammsugare och ett städkit av mormor och morfar. Han som är så fascinerad när vi städar. Gissa om det blev populärt?! :D


Han verkligen ÄLSKAR Idas gitarrer och därför hade Ida köpt en egen gitarr åt honom. Han blev överlycklig :D












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback