1-års trots?!

Milian har varit snorig, hostig och allmänt grinskallig i en vecka nu. Han skriker och gråter så fort han inte får som han vill eller klarar av någonting själv. Det handlar om ca 100 ggr varje dag. Och det blir inte mindre jobbigt av att han blir så arg att han kastar sig bakåt och slår i huvudet. Jag trodde att detta var pga att han var hängig men tydligen har de flesta i mammagruppen samma problem. Det är alltså den första trotsen. Han har helt klart börjat testa sin egen vilja och det verkar som att han blir lik sin mor! Den här fasen ska tydligen pågå i ca 3 veckor. Kul jul. Vi får försöka ha tålamodet uppe, för det går ju över :) 

Idag ska vi handla lite inför baket till kalaset och beställa tårtorna :D Ha en fin dag allesammans!

Traskade fram och tillbaka igår i ishallen, lilla charmknutten
❤️

Postat av: Linn

Ebba trotsar också som tusan! Slänger sig på golvet och skriker om hon inte får som hon vill. Ungar!

Svar: Skönt att höra att det inte bara är Milian! :)
Emelie Sofie Ericsson

2014-11-04 @ 12:55:18
URL: http://ebbasmamma.vimedbarn.se
Postat av: Madde

Hej!
Jag tänkte bara höra vart du köpt skyddet till bumpern och handtaget till vagnen? 😊

Svar: Hej! Dom är köpta av en tjej som jag hittat på Facebook. Du hittar henne under BiA. Design :) Jag är jättenöjd!
Emelie Sofie Ericsson

2014-11-05 @ 17:16:07
URL: http://livebyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback