Test!

Jag blev tipsad här på bloggen av en annan mamma om en nattningsrutin. Vi testade den idag och hittills fungerar den! Först badade vi i ca 20 minuter. Efter det tog vi på pyjamas och mös lite i soffan till babblarna. Sen provade vi pilatesbollen en stund. Jag märkte redan innan vi satte oss på bollen att Milian började bli trött. Efter några minuter på bollen värmde vi en flaska med 150 ml (!) ersättning. Jag la honom i spjälsängen och gav honom flaskan. Tro det eller ej, han svepte i sig HELA flaskan och somnade. Det har aldrig hänt förut att han druckit 150 ml. Vi brukar göra 120 ml och då lämnar han oftast lite i botten. Han somnade för 30 minuter sen nu. Kul att se hur länge han sover :) Jag sitter fortfarande bredvid sängen. Han vaknar säkert om jag går ut...
Postat av: Sara

Åh vad spännande! Vad är de för test? 😃
Kram

2014-05-08 @ 20:45:16
Postat av: Lisa

Bra kombination med allting där :) hoppas han sover som en stock inatt ;)

Svar: Han sov en timme :( Sen har han vaknat två gånger efter det... Men han somnade iaf i spjälsängen och dessutom tidigare än vanligt. Så tummen upp!
Emelie Sofie Ericsson

2014-05-08 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback