Oroliga nätter

De två senaste nätterna har Milian sovit oroligt IGEN. Jag har turen att Milian har världens bästa pappa som går upp med honom på morgonen så jag får sova en extra stund. Tur att det har varit helg!! Inatt sov jag nog max 3 timmar. Jag som trodde att sömnen höll på att bli bättre. Fel av mig :P Jag fortsätter att hålla tummarna för att han någon gång ska börja sova hela nätterna. 

Igår var vi i Söderfors hos Milians farmor och hälsade på. Vi blev bjudna på jättegod mat och jättegott fika :) Milian börjar bli så stor att han tycker det är roligt med andra barn. Han tyckte att Kevin, som är tre år, var jättespännande :) Kul! Milian får många kusiner samtidigt. Kevin, Elvira och i juli en liten till :D :D Mellan Milian och Elvira är det 4 månader och mellan Milian och lillen som kommer i juli blir det 8 månader. Det blir roligt :) 

Just nu ligger Milian och hans pappa och sover. Jag sitter och tittar på gladiatorerna och känner att träningssuget ökar successivt ;) När dom vaknar ska vi göra oss klara för att åka till björklinge. Ha en bra dag :)

Myskorven igårkväll :)

Redo för att hänga tvätt med mamma ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback