6 månaderskontroll

Idag har vi varit på BVC för 6 månaderskontrollen. Det innebar läkarundersökning, mätning, vägning och sprutor. Vi hade tur som hade med oss morfar denna gång. Morfar fick hålla i lillprutt när han fick sprutorna. Det gick bra, han grät en liten stund men det var inte lika farligt som förra gången ;) Han vägde 7,4 kg och var 69 cm lång så han fortsätter att följa sin kurva! Min lilla plutt. Usch va tiden går fort. Han är så stor nu. Igår tog han tag i mina händer och ställde sig upp i soffan!! Han blev överlycklig när han lyckades och skulle göra det hela tiden sen. Så himla roligt att se :) Det tar nog inte lång tid innan han kryper nu heller. Han har börjar åla sig bakåt och försöker verkligen ta sig framåt men det är svårare. Och Gud så arg han blir! 

Var med pappa ute och grillade för någon dag sedan ;)

I onsdags var vi i Björklinge och käkade lunch med mormor och hennes dagbarn :)

Dagens lilla tuffing :D

Just för tillfället sitter jag ute på altanen I SOLEN och njuter fullkomligt av livet som mammaledig. Milian sover i vagnen här bredvid mig och har sovit i en timme nu. När han vaknar ska vi göra oss redo för att hämta morfar på jobbet och sen åka till Björklinge och grilla. Trevlig helg allesammans :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback