Vändning!

Milians sovvanor har de senaste dagarna förändrats ordentligt. Han har sovit flera timmar ute i vagnen utan att den rullat och det som har varit en omöjlighet förut. Idag har han säkert sovit 4 timmar sammanlagt ute på altanen! Det är en väldig stor förändring för oss, speciellt för mig, eftersom vi förut var tvugna att promenera flera timmar varje dag. Men hur ska det nu gå att bli av med mammadallret? Jomen, juste! Tobias är hemma om kvällarna och jag kan ta mig till gymmet oftare :D

Den äckliga maginfluensan verkar iaf ha försvunnit sedan igår. Jag spydde sista gången mitt på dagen igår så imorgon är jag fri från den. Håller alla tummar och tår för att mina pojkar klarar sig! 

Mina fina killar var ute och gungade i parken idag ❤️ 

Milian somnade i vagnen 19.30 ikväll och vaknade 20.30 för mat. Sen somnade han om igen 21 och sover fortfarande. Vi hann aldrig byta om till pyjamas ens. Han vaknar nog för mat snart igen så då får vi passa på att byta :) Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback