Stora killen!

Vi är nyss hemkomna från BVC. Idag mätte Milian hela 65 cm och vägde 6600 gram - wow! Sist hade han gått upp 450 gram på en månad och nu samma fast på två veckor! Det blir nog garanterat en knubbis av den lilla killen :)

Imorse provade vi att bada på Svettis. Jämfört med Fyrishov var det mycket sämre. Det var kallare i vattnet och framförallt mycket kallare i omklädningsrummet. Milian blev jätteledsen när vi hade badat klart och kom in i omklädningsrummet så jag var tvugen att klä på honom inne i badhuset där det var varmare. Jag tror ändå att Fyrishov är värt sitt pris. Det var mycket mysigare på Fyrishov också :)




Postat av: Lisa

Vad bra att han växer på sig ;) skönt! Ammar du fortfarande?
Var med Olle på tremånaders kontrollen i måndags, han var 64cm lång o vägde 7445g, så här har vi redan en liten knubbigs ;) hihi! Kram

Svar: Ja, jag ammar men bara delvis. Vi varvar med flaska och låter honom bestämma lite. När han inte blir nöjd med tutten får han ersättning :) Ammar du? oj, då är Olle större än Milian ju! Men han var väl större när han föddes också? Kram
Emelie Sofie Ericsson

2014-03-26 @ 09:34:00
Postat av: Lisa

Ja han är en riktig klump, hehe. Ja han vägde 3700g o 53cm lång :) Jag ammar morgon o kväll o annars ersättning, det är nog därför han är en liten tjockis, för ersättningen ;)

Svar: Okej. Så du kör bara ersättning på nätterna? Är din mjölk också blaskig eller varför ger du ersättning? :)
Emelie Sofie Ericsson

2014-03-28 @ 13:05:50
Postat av: Lisa

På natten vaknar han inte så ofta nu förtiden men han får i princip alltid ersättning, sens han börja få det så har han sovit nästan hela nätter från ca 21.30 till ca 5-7 :) Min mjölk var jätte blaskig o nu är den tyvärr nästan obefintlig :/ synd tycker jag!

2014-03-30 @ 17:04:50
Postat av: Lisa

På natten vaknar han inte så ofta nu förtiden men han får i princip alltid ersättning, sens han börja få det så har han sovit nästan hela nätter från ca 21.30 till ca 5-7 :) Min mjölk var jätte blaskig o nu är den tyvärr nästan obefintlig :/ synd tycker jag!

Svar: Min är också det och jag håller på att bli galen!! Han vill ha tutten hela tiden men han blir aldrig mätt :( Jättejobbigt.. Ikväll har inte velat ha flaskan så får se hur den här natten blir.
Emelie Sofie Ericsson

2014-03-30 @ 17:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback