Stickat :)

Milians mormor har stickat en overall till honom. Den skulle vara i storlek 3-6 månader men tyvärr så passade precis nu. Så han kan nog inte ha den så länge till :( Den var jättefin så det känns väldigt tråkigt! Den får ärvas bland barnbarnen! 

Sockorna har hon också stickat 😊 

Milian ligger och sover i vagnen INNE och har sovit sen 10.15! Igår sov han också inne i vagnen på förmiddagen i 50 minuter. Det är jätteskönt för mig för jag börjar ledsna på alla dessa promenader haha. Börjar bli så tråkigt att bara gå samma vägar hela tiden. Jag vill inte gå alltför långt nuförtiden heller för om han vaknar blir han jättearg och vill inte ligga ner. Har jag tur så vill han sitta men annars måste jag bära honom hem och han är ju faktiskt tung nu! Idag ska vi till ÖF och sjunga lite igen - så mysigt! Jag älskar att öppna förskolor finns! Ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback