Sömn

Just nu är sömnen katastrof i detta hushåll! Milian vaknar typ hela tiden på nätterna. Jag är så trött så jag kollar inte ens på klockan när han vaknar så jag har ingen aning om vilka tider det är. Han sover extremt oroligt och jag vet inte vad det beror på. Jag tar alltid upp honom och lägger honom till tutten när han vaknar. Började tvivla på att han alltid var hungrig men imorse när jag gav honom ersättning som test åt han upp 120 ml! Så han är nog hungrig på nätterna och samtidigt trött så han somnar innan han hinner ära färdigt. Kanske? Jag ska prova att ge honom ersättning inatt. Har laddar upp med termos och måttat upp pulver ;) Om jag är säker på att han iaf är mätt så kan jag ju inte göra så mycket mer.. Önskar jag kunde. Det har inte blivit någon träning denna vecka men jag hoppas att jag orkar träna imorgon :) GODNATT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback