Natten som var

Jag känner att jag är lite dålig på att uppdatera nu förtiden. Det har sina förklaringar ;) Natten som var gick iaf bättre än tidigare nätter. Milian fick ersättning vid 18-tiden och sen somnade han 20. Han vaknade första gången 23 och då var han väldigt hungrig. Åt 120 ml ersättning + tömde båda brösten. Sen vaknade han igen vid 02 och då "testade" jag honom genom att ge flaskan för att se om han var hungrig eller om han bara ville ha närhet. Han åt då 30 ml och somnade om direkt. Så det var ganska uppenbart att han inte vaknade pga hunger! Sen sov han vidare till 05.40. Då ammade jag och lät honom ligga kvar i våran säng tills han vaknade vid 06.30 :) Skaplig förbättring! Jag ska prova att göra samma sak inatt igen. Han somnade 20.30 idag så ska bli spännande att se när han vaknar och hur mycket han äter då. Godnatt :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback