Måndagen

Idag har det varit en helt vanlig måndag. Vi gick upp 07.30, busade lite i sängen innan frukost, tittade lite på tv och somnade i soffan en timme. Sen busade vi lite till innan vi gick ut på promenad och öppna förskolan. Idag gick vi till heidenstams öppna förskola. Kul att träffa ännu flera mammor och bebisar :) Milian sov faktiskt i vagnen i över 1 timme innan öppna förskolan. Det var nästan så att jag fick väcka honom så vi skulle hinna till sångstunden. Sen somnade han i vagnen på vägen hem också. Jag hoppas att det bara var tillfälligt han vägrade sova i vagnen för jag vill ju inte sitta inne om dagarna och bärsele börjar bli tungt! 

Idag tog han nappen i vagnen för första gången 😊 

Förutom att det är måndag idag så blev det även lilla Elviras födelsedag. Milians kusin och Kevins lillasyster. Jag längtar redan till att få träffa dom 😊


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback