Helgen!

I fredags tog vi oss en promenad till Gränby centrum. Milian skrek i vagnen på vägen dit så vi fick bära honom i bärsele. Han somnade när vi nästan var framme. Jag tycker att det är så himla jobbigt när han skriker i vagnen för jag vill inte att han ska skrika sig till sömns. Han sover bara i vagnen om han först somnar vid tutten och jag bär över honom. Påvägen hem från Gränby var det samma sak. Han bara skrek och skrek när vi la ner honom. Då var jag tvungen att stanna på vägen för att ge honom tutten - han var ju sååå trött men ville ändå inte ligga i vagnen :( När han väl somnade sen sov han i ca 2 timmar. 

Hela lördagen spenderade vi på länsö i det underbara vårvädret. Det var premiär för Milian där ute och det gick ganska bra förutom att han sov ca 1 timme på hela dagen. Det gick inte heller så bra när vi skulle åka hem och över med båten. Då blev Milian jätterädd och grät hysteriskt hela vägen :( Sen somnade han och sov hela vägen hem. Vi somnade runt 22-tiden igår - sååå himla skönt! Sen vaknade Milian 03 och jag tänkte att han hade sovit 5 timmar men det var ju bara 4. Men 4 timmar är rekordlångt det här senaste veckorna. 



Idag har vi varit och handlat och grejat inför dopet. Jag ska ner på stan imorgon och handla det sista :) Jag har även hunnit träna idag och det känns skönt med tanke på att det var mitt andra gympass denna vecka, dåligt av mig men jag har varit såååå himla trött! Det brukar aldrig vara någon ursäkt men den här veckan var det så. Ikväll har Milian varit jättesvår. Han har vägrat flaska och även tutten till och från. Så vi har haft en väldigt gnällig och skrikig bebis sedan en timme tillbaka. Nu sover han iaf. Lilla älsklingen. 


Den här veckan som kommer borde vagnen komma. Men jag tror den kommer vara försenad. Bugaboo låg tydligen lite efter i sina beställningar, framförallt med de nya färgerna. Men jag hoppas den kommer i veckan. Längtar galet mycket :D (och håller tummarna för att Milian ska gilla den)

Godnatt!
Postat av: Sofia j

Jag älskar första bilden på Milian, ser ut som läppen darrar :-) <3

Svar: Ja visst är den underbar 😍😍
Emelie Sofie Ericsson

2014-04-01 @ 09:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback