Helgen

Igår var Tobias iväg på avslutning med laget så jag och Milian blev själva på eftermiddagen. Till kvällen kom mamma, pappa och Camilla förbi och mamma gjorde ordning pizza till oss alla :) Milian somnade 21 och dom var kvar till 23.30. Tobias kom hem strax därefter och vid 02 vaknade Milian första gången för mat - duktiga killen. Så det blev ännu en barnfri kväll för mig. Idag har vi haft en hemmadag med bl.a. städning. Vi tog även en promenad tillsammans alla tre i solen och bara mös :) Sen åkte jag iväg till hallen och tränade. Och det känns som att det var sista gången jag gjorde det den här säsongen... Milian hade varit jätteledsen när jag var borta. Jag kände mig så hemsk när jag kom hem och hade varit borta i 2 timmar. Det hade varit skillnad  om jag var på gymmet för då hade Tobias bara kunnat ringa hem mig. Usch. Det känns inte ett dugg roligt. Nu sitter vi i soffan och är dödströtta! Jag ska äta upp min påse med chips sen ska jag sova. Milian somnade 21 idag också. Lilla älsklingen. 


Han fick smaka lite morot/majs-puré igår. Älsklingen ❤️

Postat av: Linn

Han är ju bara så himla söt! Vad tycker han om puréerna? :)

Svar: Han verkar gilla dom! Har ni provat än? :)
Emelie Sofie Ericsson

2014-03-18 @ 10:52:06
URL: http://ebbasmamma.vimedbarn%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback