Förberedelser!

Idag har vi varit på stan och handlat lite saker till dopet. Jag skulle kunna handla hur mycket saker som helst. Tydligen så älskar jag att pyssla och detta har jag kommit på typ idag. Det är jätteroligt ju! Jag letade efter en klänning att ha på dopet också men hittade ingen :( Vi har även varit på öppna förskolan idag. Nu på kvällen har moster Camilla varit här och hjälpt till med lite pyssel till dopet och Tobias har varit och storhandlat! Så det har varit en ganska så effektiv dag ;) Juste, jag har fått löneförhöjning idag också!!! Det är inte varje dag chefen ringer och talar om att hon har höjt lönen. Jag är superglad :D :D 

Fick mail från babyplus idag och det verkar inte som att vagnen kommer den här veckan. Nästa vecka om jag har tur. Endast nördar som jag förstår känslan av längtan efter en vagn - speciellt bugaboo! Ska bli så skönt med den förlängda sufletten och varukorgen :D

Förresten. Inatt sov Milian hyfsat bra på bara bröstmjölk. Han vaknade endast 2 gånger mellan 21-06 :)

Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback