Dopplanering och babycafe :)

Igår var vi i Tierp hela dagen. Först var vi på babycafe från 09.30-11.30 och sen var vi hos Jessica och Vide hela dagen - mys! Vi beställde lite saker till dopet och försökte planera hur mycket som behövs av allting. Eftersom jag glömde skriva osa på korten så blir det lite svårt att planera ;) Men det löser sig! Jag tänkte att vi skulle ta en promenad till kyrkan idag eller imorgon och kolla på lokalen så att vi vet hur vi ska duka. 

Påvägen till Tierp sov Milian hela vägen så det gick förvånansvärt bra. Det var värre på vägen hem. Han somnade i vagnen påvägen från Jessica till bilen och jag försökte lyfta in honom i bilen utan att han skulle vakna. Men det gick inte så det tog ett tag innan jag kom iväg ;)

Idag tog vi sovmorgon och ligger fortfarande i sängen. Vi vaknade 06.30 men somnade om sen. Så skönt eftersom han vaknar varannan timme nu förtiden IGEN!

Milian fick prova Vides bil men han nådde inte riktigt ner 😍


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback