Bra kväll!

Igår var vi i Björklinge och firade lillasyster Ida och Farmor som fyller 75 år på måndag! Det blev en lyckad och högljudd kväll. Farmor, Pia och mamma lät jättemycket - som vanligt! Milian somnade 20.20 (!!!) och vaknade sen 00.15. Så vi fick en barnfri kväll för första gången sen han föddes. Det kändes konstigt. Han var vaken hela vägen hem i bilen sen men somnade direkt när vi kom hem. Duktiga killen!


Imorse var jag på gymmet för 3 gången denna vecka. Känner mig ganska stolt över mig själv faktiskt ;) Nu gäller det att försöka hålla i och fortsätta med intervaller som uppvärmning. Får se om jag hinner iväg imorgon också. Jag är sjukt taggad - känns så kul att träna nu! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback