Beroende

Milian somnade klockan 21 och Tobias har inte kommit hem från jobbet än. Vad gör jag då? Jo, sitter och tittar på barnkläder och pimpade barnvagnar. Mina två beroenden! Jag bestämde mig tidigare idag att jag inte ska handla nånting mer till Milian den här månaden. MEN sen fick jag sms från Kappahl, "3 för 2 på alla barnkläder". Kommer jag att kunna hålla mig? Nja, knappast. Sen är det ju det här med barnvagnsbegäret. Jag har gått och blivit "bugaboo-stalker". Jag tittar på allt som har med bugaboo att göra. Jag är med i typ 4 barnvagnsgrupper på Facebook och längtar som en galning tills våran nya åsna anländer!

En lite annorlunda åsna, helt i min smak.

Det här är ju galet snyggt! Läderhandtag och läderbumper. Sånna måste vi ha på våran nya åsna :)

Den här skulle jag vilja ha och kunna varva den blåa med men det kommer Tobias att vägra ;)


Postat av: Pappa

Skärp dig!
Håll i pengarna, vem bryr sig om du har den finaste vagnen? Inte Milian alla fall....

Svar: Jag själv!!!!!!!! Milian kanske inte bryr sig om han har den finaste vagnen, men han kommer nog vara glad för att han fick en riktigt säker vagn iaf :D http://www.aftonbladet.se/minekonomi/article16148063.ab

Sen är det ju fantastiskt att dom nya och säkra vagnarna är så galet snygga :D Tur att vi hade råd att köpa en...
Emelie Sofie Ericsson

2014-03-12 @ 23:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback