Midsommardagen

Idag är/var en av mina favoritdagar på året. Vi har sedan flera år tillbaka som tradition att träffas hemma hos någon av oss och fira in sommaren och senare gå vidare till Björkis. Det är så himla roligt att få komma till Björklinge och träffa alla fina, underbara vänner. Idag fick även Milian vara med och fira med oss. 

Jag ligger här just nu och väntar på att han ska vakna så vi kan gå hem. Vi vill nämligen inte väcka honom för att lyfta över honom till vagnen. Samtidigt som jag ligger här tänker jag att jag hade kunnat följt med till Björkis eftersom han ändå sover. Men han brukar ju faktiskt inte sova såhär länge så han vaknar nog snart. Jag önskar verkligen att alla mina vänner får uppleva den här känslan av att inte vilja någonting annat än att vara med sitt barn. Den känslan är så underbar. Livet är så mycket mer nu än vad det var förut.

Trots att Milian var på väldigt gnälligt humör så var det en jätterolig kväll :) Det går nog inte att ha tråkigt i detta sällskap! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback