Graviditet

Jag är fortfarande helt beroende av allting som har med graviditeter, förlossningar och allting runtom att göra. Jag kan knappt gå förbi en gravidmage utan att vända mig om. Så fort jag hör att någon är gravid blir mina öron jättestora. Jag kollar #gravid på instagram minst en gång i veckan för att se om någon jag "känner" dyker upp där. Är detta en sjukdom? Jag älskade att vara gravid. Jag älskade att bära mitt barn på insidan. Givetvis älskar jag ännu mer att bära honom på utsidan. Men känslorna när man är gravid är ju enastående. Längtar redan efter en ny graviditet. Men det dröjer ett tag till. Kanske. 

Och vi ska kanske inte prata om mitt barnvagnsintresse och intresset för barnkläder. Jag har ju blivit helt besatt av bugaboo och är kär i elodie details fina saker. Dom har en grym skötväska som jag vill ha och även en sittdyna som jag vill ha till hösten. Jag har nog aldrig heller kommit hem från stan utan att ha köpt någonting till Milian. Hur kan man bli såhär?

Hur snygg är inte den här skötväskan?

Senaste köpen :)



Postat av: Linn

Jag är precis likadan, älskar att läsa om andras graviditeter och kollar bebisprylar ;) längtar till den dagen man blir gravid igen, men får dröja nåt år till :)

Svar: Kul att höra att jag inte är ensam ;) Ja, jag längtar också!
Emelie Sofie Ericsson

2014-06-29 @ 12:06:15
URL: http://ebbasmamma.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback