Fredagen

Idag har vi spenderat hela dagen ute hos Sandra och hennes dotter Elvira i Danmarks-Söderby. Efter att ha kört lite fel så kom vi fram till deras söta hus i en mysig liten "by". Det var så lugnt och rofyllt där ute. Jag är helt klart avis :) Jag och Sandra har egentligen lärt känna varandra nu när vi båda har fått barn men vi har alltid vetat om varandra. Vi kommer från samma ställe och är lika gamla så vi har alltid gått i skolan tillsammans. Men ändå aldrig riktigt pratat med varandra. Jag är iaf glad att vi har träffats nu för hon är en toppentjej. Urgullig verkligen och världens sötaste docka till dotter :) 

När vi kom hem åkte vi med Tobias och handlade lite och sen bjöd vi in oss hos Tomas och Ronja på middag ;) Det bjöds på pizza - smarrigt som tusan! Efter pizzan tog jag en löpare på gymmet (bra kombo) och är galet nöjd! Sprang 5,7 km på 24 minuter :D Förut sprang jag ca 5 km på ca 24-25 minuter så jag är faktiskt impad av mig själv. Känner vi så motiverad just nu! Denna vecka har jag hittills tränat 4/5 dagar. Det känns bra. Har lovat mig själv ett pass i helgen också. Trevlig helg :)



Postat av: Sandra

Det är lite trist att vi inte umgåtts tidigare eftersom vi bott hyfsat nära dessutom.. men det viktiga är ju att vi umgås nu ju 😊 ni är så välkommna tillbaka och vi kommer gärna in till er! Jag vill se hur ni bor 😊 fina ni. 💕

Svar: Ja, absolut :) Vad gör ni i veckan? Kram 💕
Emelie Sofie Ericsson

2014-06-27 @ 22:53:31
Postat av: Lisa

Sjuukt bra!! Vad duktig du är! Heja :)

Svar: Tack :)
Emelie Sofie Ericsson

2014-06-28 @ 11:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback