Slutat amma

Nu är det en sanning. Jag har slutat amma. För en vecka sedan trodde jag att det var en omöjlighet. Lillprutten har inte ammat sedan förra torsdagen och han verkar inte sakna det :D Jag måste ju säga att det är väldigt sorgligt samtidigt som det är skönt. Jag hoppas verkligen att jag kommer få amma igen. Om jag sammanfattar det hela så har amningen fungerat bra, inte jättebra eftersom det strulade lite mellan 2-3 månader. Efter det har det ju funkat superbra! Just nu äter han ganska mycket ersättning ist och "tuttar" på flaskan. Han börjar få tillbaka aptiten så snart är vi tillbaka där vi var innan han blev sjuk. På 2 dagar gick han ner från 8,0 kg till 7,8 kg så imorgon ska vi till BVC och kolla hur mycket han väger. Hoppas på det bästa! 

Vi har spenderat de senaste 2 dagarna i Björklinge med sol och bad :) Milians mormor och morfar har semester så han har fått träffa dom mycket! Nu ser vi fram emot nästa vecka och västkusten :) 

Bobbycar med moffa :D

Gungar vagnen med foten i hopp om att få sitta lite i solen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback