Bästa natten!

Igårkväll somnade Milian 20.15 och vaknade inte förrän 00.15 och ville äta. Han käkade ersättning och somnade om. Sen vaknade han inte förrän 05.30!!! Jag har inte fått sova mer än 5 timmar i streck sen han var 3 månader! Inte nog med det så åt han ersättning igen och somnade om till 07.40. Lagom skönt det var och hyfsat utvilad jag känner mig idag :D Jag är sååå nöjd! I samband med de hemska höstblosorna verkar det som att jag har lyckats sluta amma. Vi har inte ammat sedan i torsdagskväll. På gott och ont, jag känner lite separationsångest men samtidigt kommer det nog underlätta för mig litegrann. Vi får se :)

Just för tillfället sitter jag ute i solen för en gångs skull! Det blir nog inte länge till eftersom min hud är så ovan, känner redan att det bränns. Milian sover i vagnen här bredvid :) Ha en fin dag! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback