Mysdag

Idag har vi varit hos en av mammorna i gruppen tillsammans med alla de andra mammorna och bebisarna :) Petra bjöd på lunch - pulled beef, och Gud va gott det var! Det var första gången jag åt det och jag blev positivt överraskad. Sen kikade vi på film och hade det allmänt mysigt. Det var lite skrik här och där men konstigt nog så tycker mammorna att bebisarna är snällare när vi ses än i vanliga fall. Milian skötte sig hyfsat bra. Han käkade, bajsade, skrek lite och somnade i bärselen i ca 1,5 timme. Sen åt han igen innan vi gick hem :)

Ikväll har vi varit och storhandlat på city gross. Det var första gången hela familjen handlade tillsammans. Det gick bra men när vi närmade oss kassorna ledsnade Milian så då gick jag ut med honom och ammade. Det var första gången vi storhandlade på city gross och sammanfattningsvis så var det skönt att gå där, inte så mycket folk och väldigt mycket annonsvaror så det blev ett bra pris :)

Milian sov i babyskyddet - så smidigt!

Postat av: J

Hej

Vart har du hittat jackan nånstans?
Jag har letat efter en och kan inte hitta någon..

Tacksam för svar

Svar: Den är från Lindex! Ska finnas fortfarande :D
Emelie Sofie Ericsson

2014-01-09 @ 22:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback