MJÖLKSTOCKNING

Jag trodde aldrig att mjölkstockning skulle drabba mig eftersom Milian äter så pass ofta (varannan/var tredje timme). Men jag hade fel!!! Han har ju blivit duktig att sova på nätterna så kanske att det beror på det. Inatt sov han som mest 5 timmar i streck men det har varit 6-7 timmar också. Idag när vi var ute och gick frös ju extremt mycket så det kan ju ha varit därför också. Jag har iaf testat vetekudde, ett varmt bad, att pumpa ur och nu kör vi amningsmaraton! Jag kommer ställa klockan inatt och gå upp å pumpa ur för annars kommer det säkert bli ännu värre. Det känns ungefär som influensa. Jag har feber, ont i hela kroppen och sprängandes huvudvärk :( Har precis tagit 1000 mg alvedon så får hoppas att det känns lite bättre snart. Jag har hört att vissa har varit tvugna att käka antibiotika för att bli av med skiten! Jag som "aldrig" är sjuk vet ju inte hur man gör, haha. Hur ska jag orka gå mina promenader på dagarna om det ska fortsätta såhär? Imorgon kommer iaf Milians mormor och morfar en sväng och går med honom :)
Postat av: JENNY - MAMMA TILL AGNES

på apoteket finns det typ som fleecekupor man stoppar in i BHn som hjälper riktigt bra mot kyla och vinddrag. kostar typ 150 kr och det är så värt det! :) krya på dig!

Svar: Okej, tack för tipset :D
Emelie Sofie Ericsson

2014-01-25 @ 23:04:16
URL: http://livetenligtjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback