Mitt nya liv

Sedan Milian föddes har mitt liv helt klart förändrats. Men bara till det positiva. Månaderna innan han kom började det med att jag blev så fruktansvärt intresserad av allting runtomkring barn, graviditeter och förlossningar. Det enda jag läser om med intresse nu för tiden handlar om barn. Får jag tid över så läser jag mer än gärna en förlossningsberättelse. Det är så fantastiskt och jag blir lika fascinerad varje gång! Det går inte en enda dag utan att jag tänker tillbaka på dagen då Milian föddes. Det var så stort. Det var den bästa dagen i mitt liv. Jag vill göra om det sååååå många gånger. 

Kärlek är ett väldigt stark ord. Innan Milian föddes så visste jag garanterad vad kärlek var. Men nu har jag även förstått att det finns olika typer av den. Kärleken till Milian är kärleken mellan mig och Tobias. Den är allt. Jag kan inte beskriva det mer än så. Som man brukar säga; Vad gjorde vi innan Milian fanns? Varje morgon när jag vaknar och ser honom så blir jag lika glad och kan inte riktigt förstå att det är sant att han är våran. Bara min och Tobias. Det är så underbart. 

Att livet har förändrats till det positiva betyder absolut inte att allting är så lätt. För det är det inte alltid. Vissa dagar är otroligt kämpiga. Men vad vore livet utan utmaningar? Jag utvecklas som människa varje dag nu när jag har blivit mamma och jag älskar mitt nya liv. Jag önskar att alla kunde få ha ett sånt här bra liv. Jag har världens finaste son tillsammans med världens finaste pojkvän ❤️

Dagens son ❤️

Postat av: Sofia j

Jag är så glad för Er skull <3

Svar: Tack ❤️
Emelie Sofie Ericsson

2014-01-16 @ 18:47:46
Postat av: Jenny G

Fantastiskt skrivet. Livet får en helt ny mening :-)

2014-01-23 @ 10:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback