Gnällig dag

Idag har vi varit på barnvagnspromenad med dom andra mammorna. Vi var ute i ca 2 timmar plus ett fikastopp. Så fort vi kom in på fiket vaknade Milian och var gnällig. Han åt litegrann och bajsade men sen var han fortsatt gnällig. När vi gick ut igen så somnade han på 2 sekunder och sov enda tills vi kom hem. Sen har han varit jättegnällig och inte ens velat ha tutten. Nu har han precis somnat på mitt bröst och jag håller tummarna för att han gnällde för att han var trött. Det är sånna här gnälliga dagar som man önskar att pappa Tobias inte spelade hockey. Men som tur var så är ju hockeyn slut för honom snart :)


Inatt sov han från 23 till 04 och sen från 04.45 till 07.45. I spjälsängen. Ikväll ska jag försöka få honom att somna tidigare. Han brukar ju somna senare så får se hur det kommer att gå. Jag ska försöka börja natta honom redan vid 20-tiden ikväll :)

Såhär glad var han imorse innan vi gick ut på promenaden. Så underbart ❤️

Postat av: Elin

Hej Emelie!
Jag började följa din blogg för cirka ett år sedan. Jag hittade bloggen via instagram, och jag skulle kalla mig för en trogen följare sedan dess, haha! Jag blir iallafall alltid så glad av att läsa din blogg! Såå till min fråga, eftersom jag inte känner dig, hur träffades du och Tobias? :) Berätta gärna er love-story, för ni är så fina ihop!
Krama Milian från mig! Och kram på er två också såklart :)

Svar: Hej :) Va roligt att du följer mig. Vi har faktiskt ingen riktig love-story men jag kan ju berätta lite snabbt hur det var. Vi jobbade tillsammans i några månader men då hade jag pojkvän så vi lärde känna varandra endast som vänner. Några månader senare när vi båda två hade bytt jobb och jag var singel tig vi upp kontakten och träffades vi igen. Då övergick vänskapen ganska så snabbt till kärlek. Det var inte så mycket roligare än så ;)
Emelie Sofie Ericsson

2014-01-16 @ 10:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback