GLAD MAMMA 😃

IgÄrkvÀll var jag pÄ första fystrÀningen efter att Milian föddes. Idag har jag lagom med trÀningsvÀrk. Det gick ganska bra ÀndÄ förutom att nerjoggningen kÀndes som Cooper haha! En pappa i laget tog ut Milian pÄ promenad en stund och sen kom moster Camilla och gick med honom :) Han sov hela tiden sÄ det gick förvÄnansvÀrt bra! NÀr vi kom hem tittade pÄ smÄkronorna och jag mÄste ju sÀga att jag för första gÄngen Àr riktigt imponerad av hockey - grymt kul att se!

Idag har vi varit pĂ„ BVC och fĂ„tt konstaterat att Milian vĂ€xer som han ska och lite till. Nu vĂ€ger han 4530 gram och Ă€r 58 cm lĂ„ng. Inte sĂ„ konstigt att storlek 50 börjar sitta tajt. Det blir nog lite rensning i hans garderob idag ;( 

NÀr det gÀller hans mage sÄ verkar den ha blivit lite bÀttre, eller Ätminstone sÄ har vi blivit bÀttre pÄ att hjÀlpa honom. Han har blivit bÀttre pÄ att rapa och lite bÀttre pÄ att prutta men vi fÄr hjÀlpa honom. Vi masserar magen varje dag och om det behövs sÄ tar vi hjÀlp av pysventilen. Den fungerar riktigt bra!

Nu ska jag öppna paket frÄn NEXT som vi precis har varit och hÀmtat!

Sitter i soffan och myser :)






Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback