Första ispasset

Ikväll har jag gjort mitt första ispass på 10 månader. Jag orkade bara 1 timme sen vägde mitt huvud 100 kg så jag var tvungen att gå av. Jäkla huvudvärk alltså! Men det var riktigt roligt så jag hoppas att jag kan träna nån dag till denna vecka. Eventuellt på lördag :) Tobias och Milian tog en promenad när jag var borta och sen gav Tobias honom flaska efter promenaden. Han tyckte att det hade gått hyfsat bra så det för vi väl vara nöjda med. 2 timmar är det längsta jag har varit borta hittills. Får se om jag vågar mig bort längre tid än så ;)

Milian somnade (med nappen igen :D) för en halvtimme sen, alltså klockan 23. Han brukar somna senare så det blir spännande att se när han vaknar. Godnatt gott folk!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback