Duktiga killen

Inatt har Milian sovit sin fjärde natt irad i spjälsängen, 4 + 3 timmar - så himla skönt! Första gången jag la honom i spjälsängen somnade han tom med nappen :) 

Vi har hunnit tvätta 2 maskiner tvätt idag på förmiddagen. Mellan tvättarna tog vi en promenad i det underbara vädret och just nu sitter vi och väntar på att Sofia ska komma :D 

Underbara vinterväder!

Efter promenaden i tvättstugan :) 

Ikväll är Tobias träningsledig så jag tänkte lämna honom och Milian hemma och åka upp till ishallen och träna. Herregud, hur ska det gå? Jag är sjukt nervös! Kommer nog inte kunna gå imorgon. Det var ju trots allt ca 10 månader sen jag tränade hockey på riktigt.. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback