Curling :)

Igår var vi med hela familjen Berlin och spelade Curling. Det var riktigt kul men sjukt svårt! Jag ramlade två gånger :D Antagligen överskattade jag min balans haha. Mitt i allt så kom jag på att jag hade glömt skötväskan på bussen i stressen. Så himla ledsen jag blev men som tur var fick vi tag på den :D Efter curlingen käkade vi på kött, kök och bar - helt fantastiskt gott som vanligt!! 



Idag har vi varit på tacobar med Sanna och Sara å käkat lunch. Väldigt trevligt även fast lillprutt var väldigt gnällig. Sen har vi varit å tittat när Tierp tog 3 nya poäng :D Nu är vi påväg hem efter att ha ätit middag i Björklinge. Trevlig kväll och god natt på er alla! 

Redo att åka på hockey 💙 

Mina pojkar framför tv'n 😊




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback