Brunch

Idag har jag ätit min första brunch någonsin och det var helt klart underskattat! Absolut att vi ska lyxa till det lite oftare :) Vi var med Tomas, Ronja, Emil och Annika - utan bebisar! Milian var ute och gick med mormor och morfar och Ville var kvar i Tierp med hans farmor. Det gick ju jättebra. Milian sov hela tiden så min mjölkstockning blev ju inte direkt bättre ;) Nej, men faktiskt så har jag mått mycket bättre idag. Ingen feber och inte alls lika "sjuk" som igår, bara en hård och öm tutte. 

Efter brunchen idag åkte vi med till Björklinge och var där hela dagen medans Tobias var iväg och spelade match. Sen på vägen hem stannade vi och käkade hos farmor :) Nu ska vi sova, godnatt!



Postat av: Lisa

Alltså fy bubblan för mjölkstockning, min lilla är 5 veckor o jag ha redan lyckats med att få det två ggr med feber o så men båda gångerna har det gått över rätt fort. Vet inte om du har fått tips men på Apoteket finns det nått som heter fetvadd som du lägger i behån, det värmer bra :) krya på dig!

2014-01-27 @ 01:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback