Bra natt!

Igårkväll ville inte Milian somna förrän klockan var 01 men sen sov han till 04.30. När han hade käkat klart somnade han om och vaknade vid 09. Då låg han och tröck jättemycket och lyckades prutta några gånger. Han tittade aldrig upp så han kanske gjorde det i sömnen? Nu ligger han iaf fortfarande kvar i sängen och sover så jag har för första gången sen han föddes fått äta frukost själv. Konstig känsla! När han vaknar ska vi byta om och gå ut på en långpromenad :) Ha en fin dag! 
Postat av: Ida

Varje gång jag är inne på din blogg slussas jag in i AppStore. Trist :/

Svar: Men det gör ju jag med!!! Konstigt :/
Emelie Sofie Ericsson

2014-01-07 @ 17:19:53
Postat av: Pappa

Ta upp det med den ansvariga för siten, det är ju garanterat något fel. Blir man inte trött på Apple och deras fasoner?

2014-01-07 @ 22:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback