Bästa natten!

Igår somnade lillprutt 23.30 och vaknade 06.30. Det är sju hela timmar och helt fantastiskt! Jag hade aldrig trott att vi skulle få en så duktig son. Han käkade, vi böt blöjan och sen somnade han om igen 07.30 och vaknade 09.30. Så himla duktig! 

Idag har vi tagit en långpromenad förbi Gränby centrum. Jag shoppade två tröjor och ett par byxor åt Milian :) När vi kom hem från promenaden sov Milian kvar i vagnen i ca en timme så jag fick lite gjort här hemma. Nu håller jag på å tvättar. Milian har väldigt mycket kläder i storlek 62 som jag har tvättat och tänkte att han skulle få börja använda. Dom är lite stora än men det gör ingenting :)

En av dom nya tröjorna 😍




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback