Bajsdag

Idag har det varit en riktig bajsdag för Milian. Han har bajsat ca 8-10 gånger!! Jag har insett att pampersblöjorna är mycket sämre än Libero när det ska bajsas mycket. Jag tror att Milian har förstört 3 bodysar på 2 dagar :( Pampers har ju dock kissranden som är väldigt bra men jag kommer nog ändå köra på Libero framöver! 

Idag har jag och Milian inte gjort nånting speciellt. Vi har varit ute och gått 1 timme x 2 men Milian har inte sovit nå bra i vagnen :( Han brukar sova 1,5 till 2 timmar i vagnen när vi är ute men idag har han vaknat efter 45 min. Så det har inte blivit så mycket sömn på dagen idag. Spännande å se hur natten blir. Imorgon ska vi till BVC och sen på föräldrargrupp :) Tobias är borta och spelar match ikväll - så himla tråkigt! Vi saknar honom jättemycket här hemma :(
Godnatt allesammans!

Händerna är jättegoda 😍

Postat av: amanda

Söt! När kommer din förlossningsberättelse då? Alla vi mammor älskar ju dom :)
Kram på er!

Svar: Jag har skrivit en förlossningsberättelse! Skrev den någon vecka efter förlossningen :)
Emelie Sofie Ericsson

2014-01-22 @ 21:37:33
Postat av: Jenny G

Tecken på att han är en riktig man!

2014-01-23 @ 10:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback