Amning

Jag hade ju tänkt att amma upp till 6 månader, som Livsmedelsverket vill, men eftersom att amningen redan strular på kvällarna så tror jag inte att det kommer bli 6 månader. Jag tycker att det är jättemysigt men jag vill inget hellre att Milian ska bli nöjd när han äter. Och på kvällarna bara gnäller han när han får tutten och vill äta hela tiden. Min mjölk är helt enkelt för blaskig på kvällarna. Nu får han ersättning på kvällen eftersom vi kör på nöjdhetsprincipen. Vi vill ju ha en nöjd och mätt bebis! På nätterna, förmiddagarna och mitt på dagen funkar det bra men när klockan närmar sig 18-19 så börjar han bli kinkig. Ett annat problem med amningen är att han MÅSTE ha tutten för att kunna sova på kvällen. Han tar fortfarande inte napp :( Men jag tänker inte ge upp!

Idag har vi invigt Milians nya overall (väldigt stor). Jag bara tokälskar den :D 




Tror att jag lyckades fota när han bajsade :D 

Postat av: Fanny

Vi har precis samma problem med amningen. Lillen blir inte nöjd på kvällarna. Då får han ersättning. Reste. Av dygnet fungerar galant!

Svar: Okej. Hur gammal är lillen?
Emelie Sofie Ericsson

2014-01-08 @ 17:00:09
URL: http://byfanny.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback