2013

Förra året vid den här tidpunkten hade vi ingen aning om vad 2013 skulle erbjuda. Jag såg fram emot examen och att få börja jobba som sjuksköterska. MEN jag hann inte jobba många månader innan det var dags att gå på föräldraledighet. I och med detta så har jag nästan glömt bort hur stolt jag var/är över mig själv som hade klarat av en universitetsutbildning och därmed fått 2 examen med mig. En kandidatexamen och en yrkesexamen. Jag hann bara jobba i 8 månader innan Milian kom till världen och förändrade våra liv. Jag hade nästan glömt bort hur mycket jag älskar mitt jobb. När jag blickar tillbaka så har vi ju även köpt våran första lägenhet och även detta hamnade i skymundan när Milian föddes. 2013 var året som jag blev mamma till min underbara son. 

Idag är vi där igen. Vi har ingen aning vad 2014 har att erbjuda. Det jag vet är att jag kommer att spendera hela året tillsammans med min son och hans fantastiska pappa. Det ska bli så härligt att få se våran son växa upp. Visst att 2013 var det absolut bästa året i mitt liv men jag tror att 2014 kan bli minst lika bra! 


GOTT NYTT ÅR!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback